Det kan til tider være et helvete.

Jeg har vært i kjelleren en god del. Både privat og på trening. Hvem har vel ikke kjent på utfordringer som livet har å by på? Noen ganger så føles livet urettferdig. Det kan til tider være skikkelig tungt. Det kan i et annet øyeblikk føles helt fantastisk ut og det kan føles helt for jævlig. Men, hva gjør det med oss? Det gjør oss kanskje sterkere på sikt? Det tror jeg.

Jeg liker å sammenligne trening med nettopp dette. Fordi man er ofte i kjelleren når man skal prestere på trening. Hvor mange ganger har man ikke holdt på å hoppe av på mølla,selv om det bare er to minutter igjen? Eller droppet det siste settet eller den siste øvelsen fordi man er rett og slett  lei? Jeg har gjort alt dette, veldig mange ganger.

Men, for min del var det greit å gjøre dette. Kjenne at man faktisk var menneskelig og sliten. Rett og slett dritt lei. Alt man skulle gjøre var å prestere, prestere og prestere. Men, hva måtte jeg gjøre for å komme der jeg er? Jo, jeg måtte oppleve det å feile, for å lykkes. Når jeg klarte å fullføre de få minuttene som var igjen da jeg løp på mølla. Fullføre den forbanna tunge knebøyen. Ta bulgarske selv om jeg ikke hadde lyst fordi jeg holdt på å kaste opp ved tanken. 

 

Jeg har lært meg å like det å lykkes. Like det å se at jeg får til det som virker umulig. Prestere når jeg minst trodde jeg kom til å prestere. Det krever mye nå også, men ikke like mye som før. Vis hvem som er sjefen. Jeg kjenner det bobler inne i meg når jeg skriver for jeg blir så engasjert. På tross av den gode økta med trening i dag, så kjenner jeg at jeg har masse energi. Jeg har jobbet hardt i tre år med det å like det å jobbe hardt. Det skjer ikke over natten. Det er det lite som gjør.

 

Mitt treningsprogram har Cornelis Elander lagd da jeg er med på prosjektet hans. Les mer om prosjektet her.

 

Jeg skal ta bilder og lage videoer i løpet av dette prosjektet så jeg håper dere har lyst til å gi meg støtte og følge meg på veien. Jeg vet jeg trenger dere. Hadde blitt veldig glad dersom dere følger min bloggside på facebook og min instagram. @Randiae.

 

 

Dere får ønske meg lykke til. Håper dere får en fin dag i kveld.

 

#Corneliselander #Cornelis #Iformmedcornelis #Hollywood #prosjekt #FItness #Helse #Trening #Motivasjon #instagram #Blogg #Desember #helg #fitness

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg