Slik ser jeg ut på en sliten dag. Video oppdatering.

video:xiaoyingvideo1450201675480
Her er det ikke noe tull eller noe filter. Her har dere 110% slitne meg. Ikke mye spakkel, børstet hår eller photoshop. Det er faktisk slik jeg ser ut på en skikkelig sliten dag. Nå er ikke bloggen her så full av redigerte bilder at det gjør noe heller da. Uansett, jeg sendte avgårde en video til min trener i Hollywood på en dag som denne. Det er viktig å vise seg selv fra alle sider av en og samme sak. Man er ikke alltid i hundre og klar for trening. Det er dager som dette også der man er sliten og alt føles mye tyngre. I går hadde jeg ikke pause på jobb og spiste knapt, så treningsøkten i går ble mye tyngre enn den har pleid å være. Så i kveld bestemte jeg meg for å være hjemme med god samvittighet med matteboka på fanget. Matematikk er faktisk litt gøy nå når jeg har begynt å forstå potenser, eksponent og brøk. Så det er gøy. I morgen er jeg klar for trening igjen og det gleder jeg meg skikkelig til. Selv om de to første øvelsene er knebøy og bulgarske, så skal jeg finne motivasjonen og gleden over det også.
Ha en fortsatt fin kveld.
-Randi Annette-

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg