Kalenderluke nr 18. Sunn hjemmelagd julebrus.

I disse dager sitter folk rundt meg å spiser god julemiddager på julebord, de spiser sjokolade og julebakst. De koser seg skikkelig. Jeg? Jeg er med i et prosjekt og jeg har ikke lov til å røre slike ting. Surt? Det er klart det frister med noe godt til kaffen og ikke minst i helgene. Men, jeg har så langt ikke rørt det og jeg har ikke ord for hvor overrasket jeg er over meg selv. Brus er også noe som jeg ikke bør drikke, men sukkerfritt går bra. Uansett, så er det jo jul og da er julebrus veldig godt. Jeg har ikke vært så veldig på julebrusen ellers heller fordi jeg vet den er full av sukker. Men, julebrus på glassflaske da dere, det er jo så godt.

 

Her har jeg lagd min egen julebrus. Den smaker veldig likt den julebrusen på butikken, i så fall liker jeg å tro det. Prøv selv.

 

Du trenger en FARRIS BRIS uten smak og en flaske FUN light saft med smak av fruktfest. Litt saft og resten med FARRIS. Gjett om jeg koset meg i går kveld. Og jammen skal jeg kose meg i kveld også.

 

For å se en annen variant av hjemmelagd brus som jeg lagde i sommer, se her.

 

Husk å følg med på min instagram, @Randiae.

 

#Fun #Helse #Sunn #Brus #Hjemmelagd #Oppskrift #Jul #Desember #Farris #Saft #Ingensukker #Nosugar #Blogg #Trening #Iformmedcornelis #COrnelisutfordring #Corneliselander

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg