Kalenderluke nr 24. Den perfekte julesveisen.

Min kjære samboer stilte opp som modell for meg da jeg skulle blogge dette innlegget. Veldig greit å bruke noen andre enn meg selv også noen ganger. Det jeg skal ta for meg i dag er styling for julesveisen.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

KMS CALIFORNIA HAIR PLAY.

SEA SALT SPRAY.

 

Denne sprayes i hodebunnen for å oppnå løft og ekstra hold, men kan også benyttes i lengder. Effekten får du maksimalt ved å bruke føner.

 Føner i den retningen håret skal ligge.

Om ønskelig kan man bruke en god hårvoks. Og til de som har tykkere hår, vil jeg anbefale en matt voks som gjør at håret holder seg fint igjennom hele dagen. 

 

 PASTE , JOICO

Sluttresultatet, lekkert.

Første prioritet er en god og fin hårklipp, deretter må man tenke på hva man bruker i håret. Da snakker vi sjampo og balsam. Bruker man tyngre produkter når det kommer til sjampo og balsam, blir frisyren tyngre også.

Rådføre deg med din frisør om hva som passer deg og ditt hår. Selv bruker jeg SEA SALT SRRAY for å få et løft så ikke håret blir så fort fett og tungt. Prøv selv. Ellers ønsker jeg dere alle en super fin dag. Nyt dagen.

 

Husk at du også kan følge meg på min bloggside på facebook og min instagram. @Randiae.

 

#Jul #Desember #Familie #Kms #Hår #Hårfrisyre #trend #Mote #Fashion #Blogg #Blogger #Sjakkmatt #Trondheim

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg