God jul. Spesielt til dere i en vanskelig tid.

I dag er det julaften. Mange har det trygt og godt. Har masse mat på bordet og ingen bekymringer. Jeg tenker spesielt på de som ikke har det så godt. Selv synes jeg julaften kan være litt tøff med tanke på min fortid, men jeg prøver så godt jeg kan å legge det vonde til side, og heller se at jeg faktisk har en familie og mat på bordet. 

 

I dag skal jeg feire med pappa og min storesøster med samboer. Det er tre år siden familien var samlet, så dette skal blir skikkelig koselig. Gleder meg veldig. Mitt bidrag til julemiddagen i år er medisterkaker. De ble akkurat ferdige. Om ikke så alt for lenge skal jeg og pappa dra til min søster. Det blir så utrolig koselig. Endelig skal hele familien samles.

 

 

video:xiaoyingvideo1450945582696

 

 

 

I dag fikk jeg også gjort unna en treningsøkt. Stod opp klokken halv åtte og trente fra ca klokken 08.15 til 09.30. Det var godt. Det var ikke så mange å se på trening, men det var ca 8- 10 stykker. Med god samvittighet er det nå bare å slappe av og nyte julaften og resten av julen. Se på jula som noe hyggelig, selv om det kan være vanskelig. Det var først da Askepott kom på skjermen at jeg kjente at julen virkelig var her. Har ikke kjent på julestemning i det hele tatt. Men, med en god julefrokost, kaffe med et snev av kanel, klementiner og Askepott. Da var det jul i hjemmet.

 

Kos dere videre. Nyt dagen og nyt tilværelsen. En stor klem til dere alle ifra meg. 

 

 

#Blogg #Jul #Julemat #Hjemmelagd #Trening #fit #Ftiness #Iformmedcornelis #Familie #hygge #Kos #Hverdag #julaften

-Randi Annette

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg