2.juledag. Outfit og trening.

Tenkte jeg skulle vise dere noen bilder jeg tok i går da jeg og pappa var ute å gikk tur. Vi var ganske heldige fordi det begynte og regne og blåse skikkelig rett etterpå. Sjøen lå fint og stille, helt til det tok helt av. Jeg følte for å se sjøen og nyte øyeblikket. Jeg er jo oppvokst ved havet, så det var skikkelig godt. Frisk luft er alltid godt. 

Legg merket til det fine skjerfet jeg fikk i gave hos min kjære samboer.

 Dette er et sponset innlegg.

I dag tok jeg meg en treningsøkt også. Det var utrolig deilig. Jeg la også ut en liten videosnutt på min instagram om de ulike øvelsene. Nå har jeg inntatt et måltid med NOKA musli og om litt skal jeg reise til Frøya til min kjære samboer. Når jeg kommer hjem igjen skal jeg vise dere de fine gavene jeg fikk. Utrolig hvor mye fint jeg fikk.

 

Håper dere koser dere og slapper av litt etter alt som har vært før julen. Det har helt sikkert vært litt stressende hos de aller fleste av oss. 

 

 

#Jul #Familie #helse #Trening #Cornelis #Corneliselsander #Iformmedcornelis #mote #outfit #Instagram

-Randi Annette-

4 kommentarer

Siste innlegg