En avslappet dag og jeg er udugelig.

Dette må være den mest roligste dagen jeg har hatt i jula. Har ikke gjort så mye utav meg, annet enn å besøke min gammelonkel på hjemmet og løst noen idiotiske oppgaver i matematikk. Oh yes. De er helt forferdelige. Jeg skjønner det i det jeg får hjelp, og når jeg sitter med det alene, skjønner jeg ingen ting. Det er så utrolig frustrerende. Føler meg skikkelig udugelig, til tider. 

 

 

Mye spill, god mat, is og sjokolade. Og en god film. Det er det som hører julen til. Jeg har vært så heldig å få fri mye av denne jula ifra jobben, så jeg har virkelig koset meg. Men, uken har gått fort. I morgen reiser jeg tilbake til Trondheim og da er det bare å venne seg til de vanlige rutinene igjen. Jeg er veldig glad i rutiner, men det er absolutt godt å gjøre noe annet også.

 

 

 

Mitt høydepunkt i julen her må være selveste julaften da jeg feiret med min familie.

Hva er ditt beste minne ifra denne julen?

 

 

#jul #desember #Ferie #Jobb #Rutiner #Familie #Venner #Kos #Hygge #Blogg

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Sikker på att du får til matten etterhvert. Dog er jeg helt lik. Skulle gjort matteoppgaver i jula, men det er som å lese gresk :p
      Beste minne fra jula er uten tvil julaften. God mat og godt selskap 🙂

    2. Eline Nordli: Så godt å høre. Jeg føler at det er julaften som er aller viktigst. Så klart er jo de andre dagene viktige også, men julaften er helt klart viktigst for min del å få fin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg