Dagen før dagen.

I dag er dagen før dagen. 

Jeg kom til Trondheim for omtrent fire timer siden og jeg har siden da pakket ut, sett på de fine julegavene jeg har fått, spist en god lunsj, sett noen episoder av The Blacklist, noe jeg vil anbefale dere alle. Og sist, men ikke minst, løst noen grufulle matematikkoppgaver. Jeg holder på med det binære tallsystemet og det oktale tallsystemet. Ja, det er enkelt når man først har satt seg inn i det, men ellers er det vanskelig. Det er jo tross alt over ti år siden sist.

Etter hvert skal jeg gjøre som alle år, nettopp å skrive noen innlegg om hvordan året har vært. Dette året er det året jeg har blogget aller mest av mine år som blogger. Jeg startet med ett innlegg for det hele året. For så å dele det inn i to deler. Men, dette året har bydd på utrolig mye så jeg velger i år å dele det inn i fire. Januar, februar og mars i ett, april, mai og juni, ect. Jeg har bare vært nødt til å prioritere matematikk framfor trening og blogging i dag. Jeg synes i grunn det er fornuftig også.

 

Hugs.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg