Dette burde DU og JEG gjøre oftere.

Folk stresser enormt mye om dagen og det er mange som sier at de ikke har tid til å gå til frisøren. Men, hadde det ikke vært godt å satt av en times tid til en god hodebunnsmassasje, fuktighetskur eller en klipp? Jeg elsker å sitte i disse stolene.

 

Bildet er ifra min arbeidsplass, Sjakk Matt på Solsiden.

Det mange kanskje ikke tenker over er at massasje i hodebunnen øker blodgjennomstrømningen, og mye av spenningen vi får i en travel hverdag fester seg ofte i hodet og nakken. Da er det veldig greit å tenkte på det å massere huden, og ikke bare vaske håret. Det å kjenne at man flytter på hodebunnen, er kjempe viktig. Slik som i dag, kjenner jeg at jeg kunne trengt en god massasje. Hodet føles litt tungt i dag og jeg kom meg ikke opp av sengen med det første heller. Det var bare ti ganger bedre å ligge når jeg visste det var matematikk jeg skulle stå opp til. Men, her sitter jeg ved spisebordet og skriver ned regler.

 Men, om litt er det jobb. Håper hodet letter seg litt utover dagen.

 

 

Husk at du også kan følge meg på min bloggside på facebook og min instagram. @Randiae.

 

  #Sjakkmatt #solsiden #Trondheim #Frisør #Hår #Mote #Vinter #januar #2016 #Egenpleie #blogg #skjønnhet #Velvære

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg