Behinde the scense.

Jeg var så heldig å få være med på en fotoshoot i dag, og jeg tenkte jeg måtte vise dere noen bilder av selve studio. Det var kjempe gøy. Det er helt klart noe annet å stå foran kamera enn å stå bak. Som en amatørfotograf som meg, så er jeg mest vant til å ta bildene selv, og jeg er heller ikke noe god på det å redigere bilder. Så det å få leke modell for en dag for noen som virkelig har peiling, var utrolig gøy. 

Legg merke til den herlige rosa fargen i rommet.

Jeg trodde jeg kun hadde vært i studio to ganger før, men jeg kom på nå at jeg har vært i studio for veldig mange år siden også. Så da kan jeg bare få sagt det, at dette var min tredje shoot i et studio. Vi tok i grunn alt på sparket uten noe plan, men jeg håper og tror at det ble brukbare bilder. Greit å ha litt bilder til denne bloggen. 
Vi har allerede begynt å snakke om neste shoot, så da blir det mer gjennomført og mer planlagt. Gleder meg.

Husk at du også kan følge meg på min bloggside på facebook og min instagram. @Randiae.

 

#Foto #Fotoshoot #Shoot #Studio #Modell #Fotograf #Foto #BIlder #Blogg #Mote #Trend #Stil #Pose #Klær #Fotostudio #Blogger #hverdag #Vinter

-Randi Annette-

14 kommentarer

Siste innlegg