GOD FREDAG I STUA.

Ja ja, da var det fredagskveld i stua etter en meget bra styrketrening. Etter mange uker med samme program og de samme øvelsene, fikk jeg skiftet ut noen av de. Og det var skikkelig gøy. Jeg trives også veldig godt på 3t i Ilsvika. Føler meg veldig hjem, og de som jobber der er supre. De er så hyggelige.

Men, nå skal jeg nyte resten av kvelden.

 

Kylling står på menyen, noe den ofte gjør her i huset.

 

Har du trent i dag? Fortell meg om DIN økt.

 

#3t #3tilsvika #Trondheim #Strongr #Technutrition #Helse #Blogg #Trening #Treningsblogg #Sprek #Sunn #Blogger #Styrketrening 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg