Nye formbilder.

Jeg var klar over at noe har skjedd i løpet av disse ukene med hard trening, men at det har skjedd så mye på magen, det hadde jeg ikke sett for meg. Jeg tok mål av kroppen min for litt siden og fant ut at jeg hadde mistet nesten 4 cm over rumpa, og nei – rumpa mi er der fortsatt. Mer muskler og mindre fett. Men, jeg veier det samme. Eller, det er snakk om gram fra de gangene jeg faktisk måler vekten. Jeg er mer for målebånd framfor vekt. Og jeg bruker ikke å måle kroppen noe ofte heller. Maks to ganger i året. Men, nå som jeg har blitt med på et prosjekt med Cornelis Elander, har jeg målt og tatt bilder for motivasjonen sin del.

 

Det er 9 uker i mellom disse bildene.

Jeg har alltid hatt litt markert mage, men da kun helt øverst og ikke noe særlig på sidene. Men, nå når jeg tok bildet så ser jeg at det har skjedd mye. Jeg som hadde så dårlig samvittighet over jula da jeg sprakk og spise litt mer enn jeg burde. Jeg er så svak for sjokolade, at det er nifst. Men, mørk sjokolade i små mengder er lov under dette prosjektet, så i går unnet jeg meg nøtter og litt mørk sjokolade. Jeg var med noen venner i går og der var det melkesjokolade, potetgull, saltstenger, dipp og brus. Da var det veldig greit å ha noe selv å spise på. Alle vet at et flak med potetgull og dipp er skummelt. Da er det gjort.

 

Jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at jeg kom til å klare å være så flink med kosten som jeg har. Så jeg er kjempe stolt og glad over at jeg har fått det til så bra. Jeg har kanskje overbevist ovenfor meg selv og kanskje noen av dere at ingen ting er umulig. Bare man har mål og jobber hardt. Det er ikke for alle. Mange blir syke av dette og jeg vil absolutt ikke si at alle bør gå i 12 uker å være opptatt av kosten og trening så lenge. Jeg blir så trist når flotte jenter sier de er for store og tjukke, når de ikke er det. Men, jeg vet jo at jeg også kan tenke slike tanker om meg selv. Men, da er det ofte noe annet som ligger der og får oss til å tenke slike tanker om oss selv. Kroppen er ikke alt. Det er ikke det som utgjør hvem du er.

 

Eller, er det?

 

#kropp #Hysteri #Fit #Fitness #Kroppen #Trening #Helse #Cornelis #Corneliselander #iformmedcornelis #Hollywood #Hollywoodtreneren #Formbilder #Bilder #førogetter #Foto #helse #Blogg 

-Randi Annette-

9 kommentarer

Siste innlegg