Jeg skulle hatt diplom

Jeg skulle hatt diplom jeg. Og det er ikke uten grunn. Jeg er ikke kjent for å være den spreke joggeren, mer hun som trener mye stryke. Men, i mitt nye treningsprogram er det en kondisjonsdel. Det var utrolig rart å jogge på mølla igjen, men igjen var det veldig godt. Variasjon er tingen og jeg synes jeg fortjener en diplom for å ha jogget i det hele tatt. Som dere vet, så er det å jogge noe av det verste jeg gjør. Men, jeg har tenkt å lære meg å like det.

Dette er et sponset innlegg.

Bildene ble tatt i fjor sommer.

Rettere sagt, så jeg lære meg å like det. Det er ikke snakk om så mange minuttene jeg må jogge. Men, det er ikke ment slik at alle skal like å trene det samme. For meg er styrketrening gøy og kardio mindre gøy. Men, komfortsonen må man utenfor. Slik er det bare.

 

Sjekk ut konkurransen jeg har gående igjennom min sponsor BRAZFIT. Der kan du vinne treningsklær. Reglene er veldig enkle.

. Trykk her for å les mer.

Nå skal jeg slappe av resten av kvelden. Ha en super kveld videre.

 

#Blogg #Trening #Ft #Fitness #Brazfit #Sponset #Sponsor #Reklam #Instagram #Konurranse #Foto #Kardio #Kondisjon #Styrke #Styrketrening

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg