Dette verdsetter jeg på treningssenteret

Treningssenteret er mitt andre hjem, men jeg er ikke alene om dette. Det er på en måte en plass der alle skal trives og da er det visse punkter alle burde ha fulgt. Som for eksempel det å rydde vekk vektskiver etter seg. Jeg går noen ganger å leter etter det jeg trenger, fordi det ikke er der jeg vet det skal være. Eller etter å ha kjørt tunge markløft som jeg blir vanvittig sliten av, for så å bruke tid på å rydde etter noen andre på neste øvelse. Det er knebøy, markløft og benkpress jeg ofte finner vektskiver som fortsatt ligger på stangen. Det er så kjedelig, men det er vel noen ganger at folk får det litt travelt så de ikke rekker å rydde etter seg. Det er greit inni mellom, men hele tiden blir fort litt kjipt.

 

Også har vi de som  stønner. Makan til vekter de løfter de som stønner veldig høyt. Jeg blir rett og slett flau noen ganger. De hører ofte på musikk så de hører kanskje ikke selv at det stønner forferdelig høyt. Jeg lager lyder jeg også, men det er mer en puste lyd enn en lyd som minner om orgasme.

 

Dersom man løfter tungt, er det vanskelig å ikke lage lyd.

Det jeg kan være flinkere på selv er å tørke av etter meg der jeg har trent. Det blir litt glemt, skal jeg innrømme. Men, det å rydde etter meg, det er jeg flink til.

 

Hva er det du verdsetter på et treningssenter?

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Haha, helt enig i dette! Det verste er uansett de som ikke legger fra seg vektskivene. Hvis en stor og sterk mann har løftet tungt og nestemann er mye svakere blir det jo et slit å få fekk alle vektskivene! Dette skjer alt for ofte på mitt treningssenter… Liker at treningssentre har et hyggelig miljø hvor man kan hjelpe hverandre med tips og råd, spotte og slå av en hyggelig prat! Bare det ikke blir for mye prating. 😀

    2. Hildegunn Hjelmstad: Ja, helt enig! Et slikt miljø er helt topp! Man har jo en felles interesse, som oftest, i alle fall. Tror nok mange dropper å fullføre sin plan hvis de ser det innebærer å rydde vekk tungt utstyr!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg