Sunn dessert og konkurranse

Før jeg reiste hjem til pappa, handlet jeg inn for å lage dessert for helgen. Jeg lagde den ferdig tidligere i dag og tok så klart noen bilder underveis. Og bildene og oppskriften på den sunne desserten kommer senere. Ellers har jeg vært litt handy i dag sammen med pappa. Vi holdt på utendørs med tungt arbeid i over en time. Jeg var kald helt til vi begynte med jobben og det ble tidsnok varmt. Jeg tror pappa satte pris på ei handy datter. Og jeg liker jo å røre på meg og ta i et tak. 

Ellers har jeg løst noen oppgaver i matematikk som jeg heldigvis forstod med en gang. Tema nå er sentralmål og spredningsmål. Så vet dere det.

Ellers har jeg den glede å fortell dere at konkurransen som BRAZFIT har gående gjelder fortsatt noen få uker til.

Mer om den står under her.

 

Konkurranse hos BRAZFIT.

Legg deg til som følger hos meg og @BRAZFIT og BRAZFIT vil da trekke ut en vinner den 10/02-2016 som får: 1 valgfritt produkt blant alle produkter på www.brazfit.no , blant de av TEAM BRAZFIT ambassadørenes følgere som gjør følgende:

1. Tag så mange venner du ønsker, (for hver venn som legger seg til som følger hos BRAZFIT får du ytterligere 1 vinnersjanse).

2. #Brazfit eller @Brazfit

3. Tagg: #Randiae og /eller @Randiae

4. Skriv navnet på det produktet du vil ha på www.brazfit.no om du skulle være den heldige som vinner.

 

 

Det er bare å kommentere her på bloggen også. Men, gjør gjerne det samme på min instragram. Legg igjen en kommentar der med navn på så mange venner du vil for å øke dine sjanser til å vinne. Du finner det øverste bildet i dette innlegget på min instagram, så det er bare å legge igjen en kommentar der.

Og husk og skriv hva du vil vinne fra BRAZFIT sin side.

  Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her. Del gjerne innlegget så flere får benyttet seg av denne muligheten.

 

Ikke så verst å vinne nye og kule treningsklær vel?! 

Lykke til.

 

#brazfit #Rabatt #Shopping #Trening #Treningsklær #Fit #Fitness #Helg #Lørdag  #2016 #Mote #trend #Konkurranse #Sponset #Sponsor #Reklame #Instagram

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg