Intervjuet med journalisten er nå på trykk.

I dag kan dere lese om meg på Hitra-Froya.no. Dette bildet er på forsiden av Hitra-Frøya avisen og dere kan også lese om meg på nettet, Hitra-Froya.no

Det er utrolig gøy å både bli sett og hørt etter all den harde jobben jeg har lagt i det å bli sterkere og bli mer markert. Det var kun det som var målet mitt med dette, og det i seg selv er i grunn store nok mål. Det gjelder å sikte langt, men da ha små mål på veien. Og trening har vært min hobby i mange år, men denne gangen var det mer konkret og ikke minst en oppfølging jeg ikke ville vært foruten. Cornelis har fått opp øynene mine på mange måter, og jeg har vel aldri lært så mye om meg selv og generelt trening som nå.

 

Et morsomt bildet jeg lagde da jeg startet med dette prosjektet. Ja, man river seg noen ganger i håret av frustrasjon. Men, se hvor langt jeg har kommet.

 

Helt ifra Hollywood, har han gitt meg både ris og ros. Med ris kan jeg vel trygt si at jeg har vært på fester og på julebord og bare siklet etter et ribbestykke og pinnekjøtt, men har vært nødt til å holdt meg unna. Og når jeg da klarte det, skjønte jeg fort at det handlet bare om disiplin. Er grunnen til å holde seg unna godt for noe så er det kanskje verdt det. Og jeg sa til meg selv opp til flere ganger at dette var bare for noen uker, så dette fikser du. Noen uker av hele ditt liv. Ja, det kunne jeg vel klare. 12 uker høres bedre ut enn 3 måneder. I så fall i mitt hodet.

 

Men, hva med deg? Har du noen mål? Er nyttårsforsettet i vasken eller er du fortsatt i det? Husk at du kan starte på igjen i dag. Må ikke vente helt til mandag.

 

 Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her. 

 

#trening #Frøya #Froya #Hitra #Helse #Avis #Nettet #Journalist #Intervju #Hollywood #Nettavisen #Kropp #Blogg #Treningsblogg #Trdby #Trondheim #Foto

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg