Følg disse punktene og treningen blir en lek

Jeg har en gang slitt med dørstokkmila og den kan komme snikende innpå meg enda den dag i dag. Noe annet hadde kanskje vært rart. Men, det handler om å ta kampen noen ganger. Det høres kanskje mer brutalt ut enn hva det er, men hvis man har riktig fokus og vet hvorfor man i utgangspunktet ville dra på trening, kommer man langt.

 

Inneholder sponsede produkter.


Sjekk linken her dersom du har noen spørsmål til meg.
 

Jeg for eksmepel, drar ikke på trening fordi jeg tenker at jeg må blir tynnere eller at jeg må holde kroppen min fin. Mitt fokus er å ha det gøy og slå egne personlige rekorder. Det er det som gir meg giv og lyst. Folk trener av ulike grunner. Men, dersom du synes det er en kamp og du trenger litt tips til hvordan du kan få treningen til å bli en lek, da er det bare å fortsette å lese videre

.

Følg disse punktene og treningen blir en lek

* Sett deg mål over hvilke dager du skal trene

* Fokuser på det som er gøy

*Ikke fokuser på tiden du bruker, fokuser på det du gjør

* Sett deg mål om faste dager, start gjerne med to dager å øk antall dager etter hvert

* Vit hvorfor du gjør dette

* Ha langsiktige mål

* Bruk PT

*Tren med en venn

 

*Fullfør. Ikke vær redd for å kjenne at du blir ubehagelig sliten. Det gir så mye

* Belønne deg selv på slutten av uka, (søndag) med noe godt der du samtidig setter opp mål for neste uke

* Nyt en middag ute på restaurant, shoppe eller gjør noe du setter pris på når du føler du har gjort den jobben du mener du skulle gjort

 

Og bare for å nevne det siste punktet, så mener jeg ikke at denne belønningen bør gjøres etter en uke, eller to uker, men gjerne fire til seks uker. Kanskje til og med tolv.

 


 

Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her. Del gjerne innlegget så flere fårgode tips.

 

Ha en sporty dag. Selv skal jeg trene Ju Jitsu.

 

#trening #helse #Motivasjon #Motiverende #Inspirasjon #Tips #Blogg #trondheim #Venner #Familie #Februar #Hverdag #Kampsport #Fit #Fitness

-Randi Annette-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg