Dere får IKKE le av meg.

I dag er det mye spennende og nytt som skal skje og jeg er virkelig spent på hva denne dagen vil gjøre med livet mitt. For det første så skal jeg på skolen for første gang på hele ti år. Jeg har nå studert i snart to år, men har da jobbet selvstendig igjennom nettet. Nå er det matematikk jeg studerer og jeg ser at det kan være greit å jobbe på en skole og få litt ekstra hjelp. Jeg skulle vel ha greid så stått i dette faget på egen hånd også, men jeg har lyst til å prestere bedre enn det å stå sånn akkurat. Jeg setter nok litt for høye krav til meg selv der også, men jeg kan i så fall med god samvittighet vite at jeg har gjort det jeg kan for å prestere litt bedre. Så får vi se da, hvor kult det er å sitte i et klasserom igjen. Jeg gleder meg veldig.

 

Også kommer det som er krise. Eller, det er sikkert gøy også. Men, hør her da dere. Jeg skal gå på ski i kveld. Det har ikke skjedd siden jeg var 13 år gammel! Tenkt det da dere. Det er mange år det. Dere får regne ut selv hvor mange år, fordi det er jo litt flaut. Men men, jeg trives best med vekter, som dere vet.

 

Ha en fin dag da. Så får vi se om det blir filmet når jeg skal drite meg ut på ski. Men, dere får ikke le av meg 😉

 

Følg meg på instagram,Randiae. Kanskje det dukker opp noe gøy der.

 

#Ski #Trondheim #Snø #Vinter #SKole #Student #Hverdag #Helse #Blogg #Motivasjon #Prestere

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg