Da brannalarmen gikk i hele blokka.

Det verste jeg kan forestille meg er brann. Det er helt klart noe av det verste jeg tenker kan skje meg. Jeg kom hjem ifra Ju Jitsu trening og begynte å lage denne deilige omeletten.

Ingredienser

2 egg

3 små tomater

Buketter brokkoli

2 skiver kokt skinke

Jeg var skikkelig klar for å få i meg mat etter en aktiv treningsøkt. Plutselig skjer det som jeg minst hadde ventet. Brannalarmen gikk og det lyste rødt i hele leiligheten og det var forferdelig til støy. Jeg hadde på meg en joggebukse, t-skjorte og Kari Traa tøflene mine. Er det noe jeg har lært, så er det om å komme meg ut fort som mulig, uansett hva.

 

Disse fikk jeg av svigers til julegave. Jeg elsker disse tøflene.

Jeg følte meg ikke så smart der jeg gikk, men det var uansett riktig å handle på denne måten. Jeg smilte til de andre og sa at jeg fikk det litt vel travelt. Men, konklusjonen var enkel. Det er bare å komme seg ut med en gang. Denne gangen var det heldigvis matlaging som utløste dette, noe som ofte skjer, i følge brannvesenet.

 

Så det var kveldens lille happening. Nå skal jeg henge opp klær og roe meg ned litt. Det er aldri gøy når en alarm går.

 

Ha en fortsatt fin kveld.

 

#Karitraa #Brann #Alarm #Brannalarm #Trondheim #Helse #Oppskrift #Protein #Omelett #Sunn #Mat #TIps

-Randi Annette-

10 kommentarer

Siste innlegg