6 dager igjen av konkurransen. Bli med.

Konkurranser er alltid gøy. Uansett om det innebærer trening eller om det er noe helt annet. Jeg har i så fall lyst til å fortelle dere om en konkurranse som har vært gående siden januar, som avsluttes nå 10.februar. 

Dette er et sponset innlegg

 

Dere som har fulgt bloggen min en stund, vet at jeg brenner for trening og helse. Jeg synes det er tungt å komme meg av gårde tidlig på morgenen jeg også, men jeg vet hva jeg får igjen hvis jeg er flink og trener. En sunn helse og som bonus så får jeg jo en sterkere kropp. Da er det ingen grunn til å ikke gjøre det, tenker jeg. På bildene har jeg på meg klær ifra min gode sponsor, BRAZFIT. Dette settet er jeg utrolig glad i og jeg har også fått mye god respons ifra følgere på både instagram og her på bloggen når det gjelder nettopp denne tightsen. Så jeg er ikke den eneste jenta som liker rosa når det kommer til treningstøy.

Litt mer om konkurransen får dere her.

Legg deg til som følger hos meg og @BRAZFIT og BRAZFIT vil da trekke ut en vinner den 10/02-2016 som får: 1 valgfritt produkt blant alle produkter på www.brazfit.no , blant de av TEAM BRAZFIT ambassadørenes følgere som gjør følgende:

1. Tag så mange venner du ønsker, (for hver venn som legger seg til som følger hos BRAZFIT får du ytterligere 1 vinnersjanse).

2. #Brazfit eller @Brazfit

3. Tagg: #Randiae og /eller @Randiae

4. Skriv navnet på det produktet du vil ha på www.brazfit.no om du skulle være den heldige som vinner.

 

Det er bare å kommentere her på bloggen også. Men, gjør gjerne det samme på min instragram. Legg igjen en kommentar der med navn på så mange venner du vil for å øke dine sjanser til å vinne. Du finner bildet ovenfor på min instagram, så det er bare å legge igjen en kommentar der.

Og husk og skriv hva du vil vinne fra BRAZFIT sin side.

  Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her. Del gjerne innlegget så flere får benyttet seg av den gode sjansen.

 

Ikke så verst å vinne nye og kule treningsklær vel?! 

Lykke til.

 

#brazfit #Rabatt #Shopping #Trening #Treningsklær #Fit #Fitness #Helse #Motivasjon #Inspirasjon #Hverdag #2016 #Mote #trend #Konkurranse #Sponset #Sponsor #Reklame #Instagram

 

-Randi Annette-

 

6 kommentarer

Siste innlegg