Er jeg fit nok? Bra nok?

Er jeg fit nok? Er jeg bra nok? Ser jeg rett og slett helt jævlig ut? Dette er noe jeg helt ærlig ikke har fokus på. Og da mener jeg ikke at jeg ikke har fokus på trening og helse, for det har jeg jo. Men, jeg har sluttet med å ha så stor fokus på detaljene. Jeg orker ikke å tenke på det en gang. For det kommer faktisk ikke noe som hest godt utav det.

 For tiden så er det jo nok av folk der ute som helt sikkert ser etter detaljer på min kropp, og snakker stygt,  for så å føle seg selv bedre.

Lykke til med det.

 

Jeg har ikke strevd med alt for mye selvtillit igjennom livet. Jeg måtte runde hele 23 år før jeg slo meg til ro med hvordan jeg ble skapt. Jeg klaget vel på alt mulig om hvordan jeg så ut, hva alle andre hadde som ikke jeg hadde. Jeg må si det er godt å ha godtatt at jeg ikke har super lange vipper, eller fyldige lepper eller store pupper. Som jeg da hadde mye fokus på. I dag er det utrolig mye av akkurat dette. Jeg sier ikke at det er feil at folk fyller i litt her og der, men mange gjør det for å bedre selvtilliten sin. Så klart, utseende vårt har mye å si for oss, og andre. Men, det er ingen tvil om at alt sitter i hodet. Jeg er nesten 100% sikker på at jeg ikke har sett noe som helt forskjell på kroppen min i løpet av den tiden jeg har trent med Cornelis Elander sitt program, hvis det ikke har vært for bildene. For man ser seg rett og slett blind på seg selv. Uansett, jeg mener at alle må gi litt mer faen, rett og slett. Kropp er ikke alt. Og i så fall ikke bry seg om hva alle andre synes.

 

Det virker som at det er OK å rakke ned på folk som har lagt opp til å bli fit og trent. Men, de som blir tjukke, de får ikke høre at de er feite. Ikke på samme måte i så fall.

 

Har dere noen gang tenkt over det?

 

#Fit #Fitness #Trening #Kropp #Helse #Corneliselander #Iformmedcornelis #Helg #Blogg #Februar

-Randi Annette-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg