Da er det jammen fullført.

Da kan jeg fortelle dere at de tolv ukene med Cornelis Elander er nå over. Det har vært utrolig mye lærerikt og ikke minst store resultater. Jeg har trent opp til fem økter hver eneste uke i 12 uker. Jeg har holdt meg relativt godt til kostholdsplanen også, men ikke 100%. Det skal vel godt gjøres å gå igjennom jula uten å røre en enste godsak. Men, det stopper ikke her, så det er bare å følge med. Jeg har fått noen henvendelser når det kommer til fotoshoot, modelloppdrag, og testing av et ganske nytt treningssenter, med mer. Så det er bare å fortsette å følge meg på min instagram, @Randiae og her på bloggen.

 

Inneholder sponsede lenker.

 

Jeg har også fått bestilt meg nytt proteinpulver og en ny shaker som kommer i posten. Strongr.com har nemlig rabatt i dag på hele 30%, så da måtte jeg bare benytte meg av det.

 

Håper dere har hatt en fantastisk dag og at dere har det bra, ikke minst. Ønsker dere en fortsatt fin kveld.

 

#Strongr.com #Technutrition #Fitness #Fit #Corneliselander #Photoshoot #Foto #BLogg #Morsdag #Valentine #Instagram #Proteinpulver #Protein

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg