Dagens treningsprogram får du her.

Jeg tenkte jeg skulle dele mitt treningsprogram med dere. Jeg hadde ikke så langt tid på meg, så det var bare å bruke fantasien og få til en god økt. En økt på 20 minutter, der jeg fikk trent overkroppen skikkelig.

Inneholder sponsede lenker.

Dips

Militærpress

Bicepscurl

Foroverbøyd roing

Mage

Mobiliitet

Dagens trening ble utført i dette fine treningstøyet ifra min sposor, BRAZFIT.

Det er nå tilbud hos BRAZFIT og dere kan også bruke min rabatt som er randiae15 som gir 15%, Se på denne kategorien som heter. BRAZFIT EXCLUSIVE 

Settet koster opprinnelig 999,- , men er nå satt ned til 799,- Med 15% ekstra, koster den 679,33,-. Tilbudet varer ut uken.

Er det en plass man får god kvalitet, så er det hos BRAZFIT. En fornøyd ambassadør gir også fornøyde følgere og kunder. 

 

 

Ha en fantastisk kveld videre.

 

 Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 

#brazfit #Rabatt #Shopping #Trening #Treningsklær #Fit #Fitness #Helse #Motivasjon #Inspirasjon #Hverdag #2016 #Mote #trend #Sponset #Sponsor #Reklame #Instagram

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg