Jeg skal teste en ny treningsform og på fotoshoot.

Jeg ble kontaktet av ei dame som har fanget opp min instagramkonto og hun var veldig interessert i å treffe meg. Og jeg takket ja til dette. Dette er noe helt annet og noe nytt for min del, så jeg er kjempe spent. Det vil også bli en fotoshoot av meg når jeg trener der, så det vil nok bli lagt ut bilder både her på bloggen og på min instagram, @Randiae.

 

Inneholder sponsede lenker.

Det er kjempe gøy å bli sett og få slike oppdrag, om jeg kan kalle det for det. Jeg har fått mye igjen av det å drive med blogg og trening. Har vært på flere nettaviser og det er blitt skrevet om meg i papirutgaver. Til og med i bladet Shapeup. Det er utrolgi kult. Det er dette som gir meg giv og motivajson. Og ikke minst det å få en tett oppfølging med Cornelis Elander i 12 uker. Det er vel lov å være litt stolt av seg selv da.

 

Husk også at det nå er tilbud hos BRAZFIT og dere kan også bruke min rabattkode som er randiae15 som gir 15%, Se på denne kategorien som heter. BRAZFIT EXCLUSIVE  Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 

Nå gleder jeg meg til å trene og ta noen bilder. Dette blir gøy.

#trening #helse #Motivasjon #Motiverende #Inspirasjon #Tips #Blogg #trondheim #Venner #Familie#Februar #Hverdag #Kampsport #Fit #Fitness

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg