Har holdt meg 3 måneder uten alkohol.

En skulle tro det var et alkoholproblem inn i bildet her, men det er naturligvis ikke. Jeg var med i et 12 ukers program med Cornelis Elander som innebar 0 alkohol. Det har ikke vært så vanskelig, men så klart er det jo rart å dra på fest uten å drikke. Folk trodde jeg var gravid og jeg ble så lei av å få det spørsmålet. Folk flest forbinder jo ei dame som er på fest, som ikke drikker med at hun er gravid. Og ja, jeg kan se den. Men, etter hvert fikk flere med seg at jeg var med i et prosjekt der jeg også tok et valg om å følge det hundre prosent.

 

 

Men, is og godsaker har jeg unnet meg litt mer nå etter dette. Det har vært min belønning. Men, jeg er fortsatt flink med å holde det til kun helgene, men er på en annen side ikke noe redd for å unne meg noe midt i uka. Når man trener såpass mye som jeg fortsatt gjør, så er det veldig bortkastet hvis jeg skal droppe å tenke over hva jeg spiser. Mat og trening går som hånd i hanske.

Dette skal jeg og min kjæreste kose oss med. En større kropp trenger mer is, så det er derfor jeg var litt mer beskjeden. Neida. Jeg kunne gjerne ha byttet, for is er noe av det beste jeg vet. 
 

Ha en fortsatt fin kveld.

 

#Helse #Fitness #Kropp #Fit #Alkohol #Utfordring #iformmedcornelis #Corneliselander #Blogg #Helg #Is #Usunn #Søndag #Blogg

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg