Fotoshoot og lørdagsmys.

Denne lørdagen startet med å krølle håret og gå ut i vinden. Jeg fant fram der fotoshooten skulle foregå og jeg synes det gikk kjempe bra. Fotografen koset seg i så fall bak kamera. Og jeg? Jo, jeg fikk til å slappe av og posere. Det ble bilder av ansiktet og stort sett overkroppen. Jeg gleder meg til å se resultatet.

Selv har jeg tatt en god del bilder av meg selv, men jeg er ikke så flink til å redigere bilder, så jeg gjør minst mulig med bildene mine.

Min lille lørdagsmys var å bake. Jeg prøvde meg på hjemmelagde lomper, som gikk rett vest. Deigen ble derfor brukt til pizza. Og gjett om den ble god. Jeg er i så fall kreativ, det står ikke på det.

 

Nå skal jeg slappe av resten av kvelden. Jeg må vel gå meg en tur til butikken for å se om jeg finner noe lørdagskos. Ingen lørdag uten det man kun unner seg i helgene.

 

Hva er din plan for lørdagskvelden?

 

#Lørdag #Foto #Fotoshoot #Photo #Selfie #Helg #Modell #Fotograf #Kamera #Canon

-Randi Annette-
 

4 kommentarer
    1. Så bra både du og fotografen koste dere, og det ble bra bilder!
      gleder meg til å se dem 😀
      Kjedelig med deigen, men godt den kunne brukes til pizza deig da i det minste 😉
      Her ble det bare kosekveld med film og god mat og drikke med familien. Alltid like hyggelig<3

    2. Henriette Celin: Det har mye å si at fotografen koser seg også. Hvis man merker at fotografen kjeder seg så blir det ikke det samme; -) Jeg har innsett at jeg ikke kan lage lomper. He he

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg