Bilder fra photoshoot – Pilates.

Jeg ble spurt om jeg ville stille som modell for ei dame som driver et treningssenter her i Trondheim, og det er klart jeg ville det. Vi kom skikkelig godt overens og vi skal samarbeide litt framover, noe jeg ser veldig fram til. Treningssenteret er ikke slik et senter man kanskje ser for seg. Det er et fint lite lokale med ulike utstyr som kan brukes på flere måter. Selv fikk jeg meg en prøvetime på 55 minutter der jeg fikk prøvd ut en god del øvelser. Og det er skikkelig tungt, på en god måte.

Shape Pilates

Klærne er sponset av BRAZFIT. 

 

 

For å booke time, gå til denne linken. De har også en egen instagramkonto, @Shapepilates.no

 

Flere bilder kommer etter hvert.

Husk at du også kan følge meg på instagram, @Randiae.

 

 

-Randi Annette-
 

16 kommentarer

Siste innlegg