Bilder fra photoshoot – Messy Bun.

Like før jul kom jeg i kontakt med en fotograf som gjerne kunne tenke seg å ta noen bilder av meg. Foto er noe jeg synes er veldig morsomt, og det er gøy å få være foran kameraet med en profesjonell fotograf bak kameraet. Jeg har jo en god del bilder av meg selv, men jeg har også tatt litt bilder av barn og venner også. Barnebilder jeg har tatt, kan dere se her. og babyfotografering, her.

 

Men, fotografer har en utdannelse, på lik linje som at jeg har en utdannelse innen hår og make-up. Så det skal man ha full respekt for.

Bildene er tatt av fotograf, Martine.

Bildene skulle være med en messy bun, som oversrkiften sier. Lite makeup,og veldig naturlig. 

 

Hva synes dere om bildene?

 

#Foto #Fotograf #Photo #shoot #Fotoshoot #Bilder #Vinter #Messybun #Hår #Makeup #Blogg

-Randi Annette-
 

8 kommentarer
    1. Jeg syns du ser bra ut! 🙂 Alltid fin! Men Martine har tatt bedre bilder før, sånn fotografisk sett. Fokusen er ikke helt på plass her. Men som sagt; You are looking goooood! (Y)

    2. Sizefit: Jeg synes de ble veldig fine og naturlige selv også. Selv har jeg tatt med mer sotete øyne. Så det va fint å prøve en slik fotoshoot også 🙂

    3. så fine bilder 🙂 også fotograf i Trondheim. Kontakt gjerne om du vil stille som modell en gong 🙂 du finner meg på facebook under fotograf marte kittang

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg