Messy Hairstyle

Jeg synes bildet ble kult og det har sin lille sjarm. Her ser vi ikke et godt eksempel på en god hårdag, men heller en dårlig hårdag.Bildet tok jeg for noen dager siden selv hjemme i stuen. Tidsfordriv og en god dose humor. Det ser jo tragisk ut, men jeg tror det er det som gjør at jeg liker bildet. Faktisk, så føler jeg meg litt tragisk i dag. Jeg var til tannlegen i går og jeg føler meg ikke helt tipp på topp. Men, det går vel over etter hvert.

 

Messy Hairstyle.

Håper du får en fin hårdag og ellers en fin dag.

 

-Randi Annette-
 

4 kommentarer
    1. Digger bildet! veldig modell aktig. Elsker lyset, blikket ditt, og faktisk også, frisyren, hehe. Håper du føler deg bedre snart da, også ønsker jeg deg en fin dag videre<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg