I kveld går jeg utenfor komfortsonen på trening.

Core-trening er virkelig noe som er viktig og prioritere. Mitt største fokus den siste tiden har vært de største muskelgruppene som går på rumpa og lårene, men jeg har nå i kveld tenkt å ta treningen litt utenom det vanlige. Sist tirsdag tok jeg den samme økten, som jeg igjen skal ta i dag. Jeg skal være med på en time på 3t Ilsvika som heter PulsStep & Core.

Jeg holdt virkelig på å gå i bakken sist gang, fordi jeg var stor i kjeften. Jeg husker ikke sist jeg trente med stepkasse på denne måten, men jeg utfordret meg skikkelig uansett. Jeg tok steppen på det høyeste og jeg la på vekter på vektstangen som om jeg har trent før. Joda, jeg har trent før, men jeg hadde glemt at det var på en helt annen måte enn den treningen jeg skulle ta for meg der og da. Om jeg fikk kjørt meg, det er det slettes ikke noe tvil om. Jeg får ta på meg den kule tightsen dere ser på bildet, så jeg får litt friske farger rundt meg i blodslitet jeg skal gi meg ut på.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Denne type trening er jo ikke bare opp og ned fra en stepkasse. Det er mye opp og ned, hopp og sprett. Det er en helt annen måte å trene styrke på også. Mer utholdenhet, vil jeg si.

 

Men, det viktigste for meg er å ha det gøy. Om jeg bommer litt på stegene eller om jeg tryner over steppen, det får gå. Jeg utfordrer meg selv og jeg tør å prøve, igjen. Selv om jeg ble skammelig sliten, så er jeg tross alt en kvinne. Vi klarer alt vi, og litt til.

 

Ha en fortsatt fin kveld.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg