Norske ungdommer er late og usunne.

Denne gang ble det en sen treningsøkt for min del. I dag tidlig kjentes hodet tungt og jeg hadde kraftig hodepine på grunn av den behandlingen jeg hadde hos tannlegen i går. Ikke det store inngrepet akkurat, men det førte til kraftig hodepine. Derfor så det ut som at det skulle bli enda en dag uten trening. Men, formen kom seg veldig raskt i løpet av dagen. På programmet var det overkropp og jeg klarer knapt å taste på tastaturet. Jeg er super fornøyd med innsatsen og jeg må samtidig få skryte av norske ungdommer. Det er ikke bare late ungdommer. Treningssenteret er fullt helt til nå liksom. Det står det respekt av.

 

 

Jeg synes jeg hører det hele tiden. Norske ungdommer er late og usunne. Men, hva er egentlig riktig her? Det er nok både og, men er det så ille som vi hører i media?

 

Hva er din mening om dette?

 

#Helse #Norge #Ungdom #Ung #Trening #Inspirasjon #Diskusjon #Blogg #Februar #Vinterferie #Treningssenter #3t #Treningsklær #overvektig #Overvekt

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg