Self portrait with accessories

God lørdag alle sammen. Håper dere har lagt store planer for helgen og at dere har noe å se fram til. Selv skal jeg på jobb og mer enn det vet jeg ikke enda. Tar det litt som det kommer. Jeg tenkte jeg uansett skulle vise dere to bilder jeg tok av meg selv med selvutløser for noen dager siden. Synes de ble litt kule, og accessories hører til når det er helg.

 Det skal ikke så mye til for å friske opp et antrekk. En kjedelig overdel kan bli ganske kul med riktig accessories.

 

Selv bruker jeg mest pynt i ørene, og fint lite ellers. Armbånd kan være ganske kult det også, men på jobb så liker jeg ikke å bruke det fordi det bråker så fælt til kunden når jeg eventuelt vasker hår og klipper.

 

Hva foretrekker du å bruke selv når det kommer til accessories? Legg igjen en kommentar, og ha en riktig flott helg.

 

#Accessories #Foto #Shoot #Fotoshoot #Photo #Selfie #Canoncamera #Canon #Februar #Helg #Trondheim #Lørdag #Bilder

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. CHARLOTTE MADELEN: Så bra 🙂 Det er bare å følge meg på instagram og min egen bloggside på facebook også. Du finner linker i noen innlegg på bloggen, samt øverst til høyre på bloggen 🙂 God helg til deg fra meg, Charlotte Madelen 🙂

    2. Fine bilder 🙂 Jeg har to ringer som jeg har på meg hele tiden og så bruker jeg gjerne å gå med et helt enkelt smykke. Bruker av og til øredobber og svært sjeldent armbånd 🙂

    3. Ingrid: Det er så fint med ringer. Jeg trener kampsport så da kan jeg ikke bruke det. Kan jo så klart bruke det ellers, men det blir litt glemt av den grunn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg