Nå kan du bidra på bloggen.

God morgen kjære lesere. Vi har det virkelig godt vi som bor i Trondheim for tiden. For et vær det har vært denne uken. Har våknet til sol og en flott lyseblå himmel. Det kan jeg bli vant med. Men, lykken er kortvarig, har jeg hørt rykter om. Snart blir det regn og drittvær, som jeg kaller det. Men, vi får nesten ta det som det kommer. Jeg har kanskje ikke vært så flink til å benyttet meg av det fine været, sett bort ifra da jeg var på en fotoshoot. Da trengte jeg ikke jakke en gang. Jeg sier ikke at det var et lurt valg av meg, det å ta av seg så mye og stikke hodet bokstaveligtalt i snøen.

Bare se her.

 

 Kanskje jeg samtidig kan benytte anledningen til å spørre dere om dere har noen ønsker til hva jeg skal blogge om? Tema som trening og helse går det jo mye av, så kanskje dere kunne tenkt dere noe annet. Ikke vet jeg. Legg gjerne igjen en kommentar.

 

Ha en super lørdag.

 

#Trondheim #Blogg #Helse #Trening #Lørdag #Helg #Sol Mars #Foto #Natur

-Randi Annette-

 

3 kommentarer
    1. Kjempe deilig med fint vær ja!
      Liker godt bildene du tar, spesielt når det kommer til photoshoot og sånt. Så det hadde vært kjekt om du hadde mer av 😀
      Ellers alltid gøy med oppskrifter, tips og triks 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg