Nå er det over til noe mer moro.

Nå var det på tide med noe mer action enn det jeg har holdt på med i kveld. Matematikk var ikke så gøy, helt til nå. Så da setter jeg meg heller ned for å blogge. Dagen i dag har generelt vært en fantastisk dag, men også veldig stressende. Jeg ble stående nesten to timer overtid på jobb fordi det var ekstemt  mange kunder som ville ha time. Da måtte jeg bare stille opp, følte jeg. Stress ble det, men jeg tok sjansen på at jeg kom til å fikse det jeg skulle etterpå, på en eller annen måte like vel. 

Jeg skulle nemlig få besøk.

 

Vel hjem kom jeg og da var det bare å hive seg rundt og lage middag til pappa og kjæresten min som skulle komme. Svin i strimler med ris og godt tilbehør. Det var virkelig godt. Jeg skal nyte denne helgen som vil bestå av trening og familiekos. Det kaller jeg ei god helg. Jeg skal fakitsk ta med pappa på trening, og jeg synes han er skikkelig sporty som blir med. Jeg vet ikke en gang om han har vært på et stort treningssenter før en gang. Jeg må si jeg gleder meg skikkelig.

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer
    1. Den maten hørtes god ut ja!
      Og så morsomt at han skal bli med deg på treningsstudio, hehe.
      Det hadde ikke faren min gjort for å si det sånn x)
      Sprekt av han bare det 😀

    2. Henriette Celin: He he. Sant. Pappa har sagt det mange ganger at han en gang skal bli med. Så da fikset jeg kort til han for to dager, så da er det bare å hive seg med 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg