Det som er igjen nå, er stillheten.

Det er helt stille. Jeg er helt alene. For en overgang.

Helgen har vært så utrolig fin på så mange måter. Den følelsen du har når du vil at alt skal vare, ingenting skal ta slutt. Den følelsen kan ikke beskrives. 

Jeg hadde besøk av pappa og kjæresten min i helgen. Jeg lagde overraskelses bursdag for pappa med mange venner av han. Det ble perfekt. I dag har jeg trent med pappa og kjæresten min. Vi hadde også besøk av søsteren min og samboeren som lagde hvalbiff med mye godt tilbehør. Det har vært så hyggelig, at den stillheten som er i leiligheten nå, er forferdelig stille. Det er godt på en måte, men det hadde ikke skadet å hatt min kjæresten her.

 

Søndager der man må forberede seg til et farvel, er ikke noe gøy. Jeg har et eneste ønske nå, og det er at min kjæreste får seg jobb i Trondheim og at han kan bli min samboer, igjen. Det er jo ikke verdens undergang at han ikke her her, vi klarer oss jo fint. Men, det er den hverdagen og den gleden med å bo sammen som  hadde vært fint å ha tilbake igjen. Heldigvis har vi vært igjennom vanskeligere utfordringer, som da han bodde i Aalborg. Da gikk det flere uker i mellom da vi så hverandre. Så sånn sett skal jeg ikke klage.

 

Nå er det bare å se fram til mandag og rutiner. Da blir alt straks litt bedre. Håper dere har en fin kveld og at helgen har vært minst like fin for deg, som for meg.

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Hei. Ja, det er alltid litt trist og tomt når noen drar. Heldige er vi ( skolen) som får låne kjæresten din 😊 Du får han snart tilbake 😉 Plutselig er det helg og påske 🐣

    2. Åh, hørtes veldig trist og kjedelig ut 🙁 Bodd med samboeren lenge nå, var en periode han kjørte lastebil og var mye borte.. Det er en overgang. Håper dere klarer dere greit allikevel til han kommer nærmere 🙂

    3. Mina Gjerde: Vi fikser dette vi 🙂 Bare kjipt at det må være sånn. Du skjønner nok hva jeg snakker om da du har vært borte i noe lignende selv 🙂 Takk for omtanken 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg