Messy monday.

Det er mandag og det til gangs. Jeg føler meg litt slik som bildene viser.

Messy.

 

 

Det er liksom så mye for tiden. Med mye så mener jeg mye med tanke på det å hele tiden prestere. Spesielt når det kommer til studiene. Det er bra mange ganger jeg har sagt til meg selv at jeg skulle tatt denne studiekompetansen når jeg var yngre. Men, igjen så har det kommet mye godt utav de valgene jeg har tatt framfor det å ta studiekompetanse også. Jeg har fått jobbet med det jeg elsker, som er frisør. Jeg har vært faglig leder og daglig leder. Jeg har vært på mange reiser og opplevelser, og det er ikke sikkert det har skjedd hvis jeg har valgt å studere før. Så jeg trøster meg med det.

 


 

 

 

Men, det er tungt til tider. Det er det. Jeg får trøste meg med at det er snart helårsprøve og eksamen om litt. Det er kanskje ikke en trøst i seg selv, men det betyr også at jeg er ferdig med matematikken i løpet av juni.

 

Jeg må bare holde ut. Det er allerede fire stykker som har hoppet av studiet, og flere har fått advarsel. Så det sier litt om hvor tøft det er å studere helt alene med et fag som ikke er det letteste å håndtere.

 

Jeg skal uansett komme meg i mål. Koste hva det koste vil. Jeg skal fullføre.

 

 

#skole #Mandag #Hverdag #student #Matematikk #Psykisk #Krevende #Motivasjon #kamp #Trondheim #Ståpåvilje #foto #Bilder #Hår #Frisør #Makeup #sminke #Fashion #Mote #Trend

-Randi Annette-

12 kommentarer
    1. Stine: Takk. Jeg, setter enormt stor pris på din kommentar. Det skal ikke så mye til. Jeg går snart på veggen her. Ha ha. Har jobbet hardt nå siden klokken 09.00. Snart jobb og pause fra studiene 😉 Håper du får en fin dag, Stine <3

    2. Jeg har selv vært innom tanken på om jeg valgte feil da jeg valgte musikk, dans og drama. Det er jo ikke akkurat verdens tryggeste studievei å gå. Men, jeg koste meg, lærte mye, og fikk de gode bestevenninnene jeg har i dag. Så det har absolutt ikke vært bortkastet eller feil i mine øyne, ikke når jeg ser hva jeg har fått ut av det. Nå skal jeg snart begynne å studere igjen da, på journalistikk etter sommeren. Eller hvertfall håper jeg det. Må komme inn først, hehe. Den veien tror jeg at jeg kan komme lengre med. Og da har jeg hvertfall et bedre grunnlag for arbeid, i tillegg til at jeg kan holde på med musikk, teater og dans på siden (:
      Jeg tror alt skjer av en grunn, og at det vil være verdt det tilslutt. Så jeg ønsker deg lykke til med eksamen. Dette klarer du 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg