Jeg er i fyr og flammer.

Makan til noen følelser. Jeg sitter nesten og rister. Det er da man vet at kroppen er full av adrenalin.


 

Jeg kom for litt siden hjem i fra Ju Jitsu trening og jeg er så gira at jeg jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg. Da snakker vi om en treningsøkt som har fått blodet til å pumpe. Føles ut som jeg er i fyr og flammer. Adrnalin er ikke noe gunstig for selve treningen sin del, har jeg hørt, men kjære vene hvor godt det er å ha et slikt kick. Jeg har lyst til å finne fram boksehanskene og dra på 3t og fyre løs litt ekstra på sekken, men jeg tror nok det beste er å la være. Kanskje litt rolig musikk før leggetid kan være greit. En kopp te å varme seg på.

 

Dere må forresten stikke innom instagramkontoen min. Jeg la ut et bildet av meg der med en jeg trener med. Kort fortalt, så ligger han på magen, med opprevnet drakt, og jeg står med kneet godt plantet i han for å holde han nede.

 Instagram –> @Randiae

 

Bor det en fighter inni deg også, kanskje?

 

#Trening #Fit #Fitness #Fighter #mma #judo #Jj #Bjj #Jujitsu #Kampsport #Konkurranse #Hverdag #Helse #Utfordring #Mars #Instagram

-Randi Annette-

10 kommentarer

Siste innlegg