Venner på fotoshoot.

For en tid tilbake, tok jeg med meg en venninne av meg som jeg også jobber med, ut på en liten fotoshoot. Vi var skikkelig heldig med været den dagen, og som dere kan se, satt vi uten jakker. Solen varmet helt vanvittig bra.

 

Bjørg og Randi Annette.

 

Les: Bilder fra fotoshoot utendørs.

 

Det var ikke så enkelt å få satt opp kameraet da jeg ikke hadde med meg stativet. Så selvutløser og en kreativ løsning, førte til at vi fikk tatt noen bilder. Det er i så fall en dag vi snakker om enda. Så den har satt sine spor, og vi koset oss. Det er vel også det viktigste.
 

Håper dere får en fantastisk dag.

 

 #Trondheim #foto #Fotoshoot #Bilder #Utendørs #Helse #Trening #treningsblogg #Utfordring #Hverdag #Blogg #Instagram #venner

-Randi Annette-

8 kommentarer

Siste innlegg