Kardio på vei til jobb.

Jeg skal innrømme en ting. Det å ha ferie er veldig godt. Det å våkne til en alarm, er ikke like hyggelig. Jeg var skikkelig trøtt da alarmen ringte klokken 07.00 i dag. Jeg har ikke sovet mye lengre enn klokken 09.00 i ferien, men klokken sju var i drøyeste laget kjente jeg. Men, opp og stå måtte jeg. Jeg valgte å ikke pakke ut i går fordi jeg ville bare slappe av og gjøre minst mulig. Ferien har bestått av masse folk så det var godt å bare sette seg ned i sofaen og ikke gjøre noe som helst når jeg kom hjem til meg selv.

 

 

Været ser også helt fantastisk ut. Nå som jeg ikke har busskort, så tenkte jeg å tørke støvet av sykkelen min og sykle til jobb i dag. Det går så mye kjappere og jeg slipper å vente på bussen. Det er så kjedelig å vente ti minutter her og ti minutter der. Jeg bruker jo kanskje bare 15 minutter til og fra jobb med sykkel. Litt kardio på vei til jobb er jo helt greit det også. Så jeg får håpe at snøen er borte for godt nå.

 

 

Nå er jeg klar for vår, lysere dager og varmere temperatur. Jeg er skikkelig ferdig med store vinterjakker, kulde og snø.

 

Hva ser du mest fram til med tanke på at våren nærmer seg?

 

#Vår #påske #blogg #hverdag #tirsdag #familie #trening #helse #foto #Bilder #Cardio #kardio #Sykkel #ferie

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Et flott antrekk!
      Er veldig flott å sykle om det er fint vær da, og god trening er det jo også ^^
      Jeg gleder meg mest til å gå i lettere og finere klær, men også mer tid ute, og sykkelturer (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg