Ny utfordring. Tar du den?

video:vid41710301221649
 
Jeg har lenge tenkt på å dele denne på bloggen, men jeg har ikke kommen så langt før nå. Den har blitt postet på min instagramkonto også, men det er ikke alle som har instagram, så da er det litt gøy å kan dele denne her også. Klarer du å gjøre det jeg gjør på videoen? Tar du utfordringen? Det var min første gang, så jeg har virkelig lyst til å utvikle den og få den til enda større og bedre.
 
Jeg hadde forresten en fantastisk treningsøkt i dag også. Endelig fikk jeg kjørt litt knebøy igjen. Det føles som en evighet siden. Jeg har i den siste tiden vært med på timer og da har knebøyøkten fallt bort. Men, i dag føltes det ganske lett ut, så jeg vet ikke om jeg bare er i god form eller hva det er. Gøy er det uansett når tunge øvelser føles lettere.
 
 

 

 
 
I morgen tidlig tenker jeg å ta en lett og enkel økt, i og med at jeg egentlig ikke har tid til å trene. Jeg har en skype-avtale klokken 09.30, så det sier seg selv at jeg må stå opp veldig tidlig og at økten ikke blir så lang. Men, litt er bedre enn ingenting.
 
 
Ha en super kveld videre.
 
-Randi Annette-
 
 

 

 

4 kommentarer
    1. Den så rimelig tung ut altså! også jeg som er så sinnsykt svak i armene. Tror ikke jeg tørr prøve på det der med en gang x) men en økt for både rumpe, mage, armer og ben, skal jeg ha i morgen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg