Dette er en god morgen for meg.

En god morgen er tema i dagens innlegg. Denne er for Rynkeby juice, som skal se nærmere på hvordan alle vi som lever her i Norden kan få et bedre humør på morgenen. For hvem liker vel en dårlig start på dagen?

Dette er et sponset innlegg.

 

En god morgen for meg er det å våkne med et smil om munnen, nyte en bedre frokost, svare på hyggelige kommentarer fra mine følgere her på boggen og min instagram. Men, det som virkelig setter prikken over i’en, er trening. Da får jeg masse energi. Men, frokost er et must før trening for min del. Trening uten frokost byr på kvalme og svimmelhet.

 

Viser NFC-Rynke4591.jpgViser NFC-Rynke4591.jpgViser NFC-Rynke4591.jpgViser NFC-Rynke4591.jpg

 

Denne juicen har jeg ikke prøvd ut selv enda, men hvis den kan gi meg en bedre atart på dagen, så er det absolutt verdt det.

Har du prøvd denne?

 

Se gjerne på videoen under.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg