Bilder fra fotoshoot – Pilates.

Nå er det lenge siden dere har sett noen bilder fra fotoshoot fra trening, generelt. I og med at jeg skal starte dagen med trening, så passet det godt å dele dette innlegget som handler nemlig om trening. Det blir ikke pilates nødvendigvis i dag, men det blir litt mobilitet og fokus på overkropp. Jeg greide å gi både meg og min treningsparnter som jeg hadde på tirsdag, en skikkelig gangsperre. Jeg ville jo gi henne et godt inntrykk av meg på trening. At jeg ga alt og at jeg ville at hun skulle få noe utav treningen. Kort sagt, så har vi begge gått som en nyfødt kalv dagene etter.

 

Tightsen på bildene er sponset av Brazfit.

 

Det å trene med andre kan være veldig lærerikt. Man lærer både å tenke nytt og man får respons på det man gjør. Det som er mest utfordrende er når de spør om de gjør øvelsene riktig. Jeg ser fort hva som er feil, men jeg tør ikke å si hvordan de skal gjøre det og at det er riktig. Grunnen er enkel, jeg har ikke kompetansen til det. Men, jeg ser så klart fort om det ser merkelig ut eller feil, men det å rette på og si at jeg vet det er sånn og sånn, det er for stort ansvar å ta på seg, synes jeg.

All respekt for de med en utdannelse som PT.

 

 

Dersom du ønsker denne tightsen hjem til deg, er det bare å besøke Brazfit og benytt deg av min rabattkode som er randiae15, som igjen gir deg 15%.

 

 

Følg meg gjerne på instagram, @Randiae. Det ligger allerede noen videoer der fra treningen på tirsdag og den jeg hadde i går. Det blir sikkert noe fra i dag også.

Uansett, ha en super dag.

 

#Trening #Helse #Sponset #Reklame #Trondheim #pilates #Shapepilates #Fokus #Kropp #Treningsklær #Hverdag #Torsdag #Venner #FItness #Fit #Treningsblogg #Blogg

-Randi Annette-

10 kommentarer
    1. Ida Margrethe: Det er godt og lite vondt. Det er det som er så bra. Får også mer bevegelighet. Jeg skulle ha vært der oftere 🙂 Det er et eget pilateslokale her i Trondheim 🙂

    2. så fotogen du er 😀 resultatet ble kjempe bra. ser herlig ut og gjøre Pilates sikkert litt vondt og kan jeg tenke meg som du skriver her. ha en fin dag flinkeste deg. du er en inspirasjon på treningsfronten stå på.

    3. Da har dere gjort noe riktig, hehe. Selv om det er kjedelig å være støl ;-P
      Er mange fordeler med å trene med andre ja, men det å si hvordan man skal gjøre ting er ikke lett nei, om man selv vet de gjør feil. Eneste er jo om man gjør det samme, er det jo bare å rette seg etter den som gjør det riktig på en måte (:

    4. Henriette Celin: Ja, sant 🙂 Skal trene tabata i morgen. Skrekk og gru. Sist gang jeg trente det svekket hørselen seg og jeg tror det var nummeret før jeg besvimte. Tar meg ut på trening, kan man si…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg