Jeg skulle til å kle av meg i herregarderoben.

Jeg er redd dere leser riktig. Jeg hadde tidenes verste opplevelse i dag på trening. Jeg kan ikke huske sist jeg var så flau. Jeg skulle trene med ei i dag på 3t Solsiden. Det er ikke et senter jeg er ofte på, så jeg husket ikke helt hvor garderoben var, tydeligvis. Helt sikker var jeg og jeg gikk inn i garderoben. Jeg begynte å åpne jakken min.

 

Klærne på bildet er sponset.


 

Blikket mitt gikk først mot venstre, der jeg kunne se en Renati, hårvoks. Førsteinntrykket var noe som dette: Oi, renati her ja. Det er jo oftest gutter som bruker den. Men, ja. Damer med kortere hår vet jeg er veldig glad i denne”: Og jeg går inn. Blikket mitt gikk så til høyre. Der kunne jeg se to menn i baris, men heldigvis stod de med ryggen til meg. Jeg løp ut i en fart jeg aldri har løpt før. Utenfor treffer jeg ei dame som jobber der. Hun kunne fortelle meg at jeg hadde det ikke så travelt med å komme meg ut. Jeg kan være stor i kjeften jeg, så jeg svarte som så: Ja, jeg måtte jo bare benytte meg av de få sekundene jeg fikk”.

Og flau med en høy latter forlot jeg herregarderoben, og gikk inn på damegarderoben.

 

En bra start på treningen, eller hva sier du?

 

 

#Trening #Solsiden #Trondheim #Flause #Flau #3t #Morosm #Lol #Flaut #Hverdag #Blogg #Mars #3ttrening

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg