Hun sa hun skulle ta over bloggen min,

 
Hvis dere ønsker å få med dere starten på selve dagen jeg skal fortelle om, så er det bare å finne innlegget som heter følgende, “”Jeg skulle til å kle av meg i herregarderoben”, som ligger i kategorien “personlig”.
 
 
Også til treningen. 
Vi trente de samme øvelsene hele veien, helt til slutten da vi skulle ta to ulike øvelser, og i pausene skulle vi bytte plass. Så vi fikk trent det samme, men da ikke samtidig. Helt til at kjære Kristine her bestemte seg for å være med når jeg hadde satt opp kamera for å filme øvelsen. Hun hadde ikke fått med seg at jeg filmet øvelsen. Bare så det er sagt.
 
Se for dere at dette er tilfelle før dere ser videoen under. Kristine ser at jeg filmer, og hun løper for å hente seg en matte for å være med på videoen. Hun slenger seg ned og drar på seg tightsen som siger. Ja, 2XU sitter ikke så godt på. Uansett, jeg sprekker og holder på å le meg i hjel. Jeg lo så godt fordi det hele ble så komisk. Hun innser selv at hun hadde lagt seg forran meg og at det hele ble filmet.
Hun avsluttet med å si at hun skulle ta over bloggen min. At det var derfor. Og hun sa dette så klart med masse latter.
 
Dette var bare så himla gøy. Hele dagen, fra start til slutt var bare helt magisk. Jeg ler like godt hver gang jeg ser videoen. 
 
video:xiaoyingvideo1458245989505

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg