Er du lik meg, eller er du helt motsatt?

God morgen. Håper dere har hatt en fin morgen. Selv har jeg gjort unna litt husarbeid da jeg i morgen skal reise vekk. Det blir godt med litt ferie. Vanligvis ville jeg ha dratt på trening i og med at jeg ikke starter på jobb før klokken ett i dag, men jeg sier meg fornøyd med fire økter denne uken. Det får holde. Jeg tok meg nok en gang ut på treningen som var i går. Da var jeg med på en time som heter Tabata som varte i 55 minutter. Det var et rent helvete, om jeg kan får være så ærlig å si det. Men, jeg skal prøve å dra på den timen flere ganger om muligheten byr seg.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Men, det skal ikke være enkelt og lett å være på trening. Ikke for min del. Jeg foretrekker utfordringer, det å ha det gøy og ikke minst det å løfte tungt. Det er så merkelig å snakke med folk som er helt motsatt av meg selv. Jeg snakker ofte med ei som trener mye kondisjonstrening. Hun løper masse og elsker det. Men, igjen så liker hun ikke styrke så godt. Så vi er helt ulike på den måten, og det er veldig fascinernde, synes jeg. 

 

Er du lik meg, eller er du helt motsatt?

 

Og andre spiser ikke frokost før trening, for eksempel. Hvis jeg ikke spiser noe før trening, ligger jeg på bakken etter en reps med knebøy. Kroppen min trenger noe å gå på når jeg trener. For jeg har nemlig prøvd å ikke spise, og det funker dårlig. Men, jeg kan ikke spise hva som helst før en treningsøkt. Jeg kan ikke spise en tung middag en halvtimes tid før trening, men jeg kan godt drikke en NOKA sports shake, for eksempel. Det er mye mer gunstig enn en tung middag eller annen mat rett før trening.

 

 

Spiser du noe før trening, eller greier du deg uten? Ha en god helg, og ikke minst, en riktig god påske.

 

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

 

 

#Påske #Lørdag #Noka #Reklame #Sponset #Brazfit #Treningsklær #Styrke #Tabata #Cardio #Kardio #Hverdag #Blogg #Helg #Trening #instagram #blogg #Treningsblogg

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg