Sjekk den fangsten jeg fikk på havet i dag.

Ikke for å skryte, men jeg rula skikkelig på havet i dag. Jeg fikk napp etter napp, og det var ikke rent lite heller. Fiskene jeg holder her veide 4,5 kg og 5 kg. De ble filitert og klar for å brukes til middag, men det blir når jeg kommer tilbake til Trondheim. Genialt å fiske seg egen sunn middag. Vi satser på å komme oss ut en tur til allerede i morgen. Da skal jeg prøve å få fisket så jeg kan lage meg fiskekaker. Det er noe av det beste jeg vet.

 

 

Legg merke til katten. Hun hadde veldig lyst på en bit av denne fisken.

 

 

Jeg fikk fire av fem fisker. Meget godt fornøyd med det. Jeg eier ikke så god tålmodighet, så jeg er glad jeg var heldig med fangsten i dag. I morgen skal vi ta med oss kakao og kaffe så vi har noe ekstra å varme oss på. Det ble fort litt kaldt til meg etter tre timer på havet.

 


 


 

Gøy å få vise dere en litt annen side av meg selv også, enn bare trening. Har dere noe plan for fisketur i påsken, eller går det for det meste i ski kanskje?

 

Ha en fortsatt fin kveld.

 

#Fisk #Havet #sjøen #Idyll #Fangst #Mausund #frøya #Selfie #Opplevelse #Ferie #påske #Påskeferie #Trening#Motivasjon #Inspirasjon #Sunn #Helse

-Randi Annette-
 

9 kommentarer
    1. Spiselise: Helt enig! Det er faktisk helt fantastisk. Elsker det 🙂 Spesielt er det også da jeg er oppvokst ved havet, så det er veldig godt å komme hjem inni mellom. Takk for det , og fortsatt god påske 🙂

    2. Så fine og store fisk du fikk! så ut som katten hadde veldig lyst på de ja, heheh x)
      Er så koselig å fiske. Spesielt om det er varmt og fint ute 😀 skal hvertfall fiske i sommer^^
      Her går det verken i fisking eller ski enda. Men jeg skal på slalåm på torsdag med familien og kjæresten 😉

    3. Henriette Celin: Katten, Sussi gned seg inntil kassen og huket tak i fisken en gang. He he. Skikkelig lur 🙂 Slalåm ja, det har jeg aldri prøvd før. Har vel knapt nok stått på ski jeg :p

    4. Henriette Celin: Ja. Jeg vet det. Jeg prøvde skøyteski for 6 uker siden. For første gang. Triceps, skuldre, lår og rumpe var bra støl etter staking og skøyting :p Det ga mersmak da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg