Min ærlige mening om questbar.

Her kommer det noen ærlige meninger om hva jeg synes om fire av proteinbarene til Questbar. Jeg syntes det var veldig kjekt å få teste ut disse, da jeg har hørt mye bra om de. Genialt å spise som et mellommåltid, eller etter/ før en treningsøkt. Selv spiser jeg oftest NOKA sin karamell bar, så det var absolutt kjekt å få prøvd noe annet også.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

 

Her kommer min rekkefølge når det kommer på hva jeg likte best av disse fire ulike smakene.

 

Nr 1 var helt klart Questbar S’MORES

 

Nr 2 var Questbar Cinnamon roll. Jeg er veldig glad i kanel.

 

 

Nr 3 Questbar Cookies & Cream. Litt skuffende, da jeg hadde store forventninger. Den var ikke stygg i smak, tvert i mot, men den får en plass nr tre av disse fire typene.

 

 

Nr 4 Questbar med smak av coconut & cashew. Enten ar det noe galt med denne jeg fikk, eller så er det en høy risiko å miste tennene. Den jeg smakte var like hard som en murstein, så den fikk jeg knapt spist opp. Jeg er kjempe glad i kokos så jeg hadde høye forventninger. Men, kanskje noen av dere har smakt denne og kan bekrefte om den skal være veldig hard, eller om den skal være like myk som de andre fra quesrbar?!

 

 

Questbar S’MORES er helt klart min favoritt. Det er en bar jeg med hånden på hjerte kan anbefale dere. Dere kan bestille disse hos Proteinstore

Hva er din favoritt når det kommer til questbar?

 

 

For å følge meg og bloggen tettere, følg meg på linkene under.

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggsidehttps://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

#Protein #Sponset #Reklame #Påske #Ferie #Hverdag #Protein #Trening #Helse #Questbar #Blogg #Inspirasjon #Proteinstore #Instagram

-Randi Annette-

5 kommentarer
    1. Jeg har virkelig aldri skjønt oppstyret rundt de der. Den ene var LITT god om jeg pakka den i mikroen ei stund, men det finnes heeeelt klart en hel drøss med bedre typer! 😛

    2. Drea K.: Helt enig. Av disse var det helt klart en vinner, om jeg kan kalle det for det. Jeg hadde veldig store forventninger, og spesielt da til questbar cookies & cream.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg