Styrketrening ved havet. Nydeligere blir det ikke.

Jeg våknet til et fantastisk vær i dag, og dere som følger meg på snapchat og instagram fikk vel med dere det. Det var rene sommerdagen, rett og slett. Det skal ikke stå på kontrastene i såfall. I går var det sludd, snø, regn og litt oppholds. I dag har været vært like fantastisk som bildene viser, helt til nå klokken fem på ettermiddagen.

Rett etter frokost, tok jeg med meg noen vektskiver og tok noen øvelser ved havet. Det var absolutt verdt det, for det er ikke ofte jeg har denne friske sjøluften når jeg trener styrke.

 

Tightsen på bildene er sponset av Brazfit.

Utfall med 2,5 kg i hver hånd. Det er litt mindre enn hva jeg bruker til vanlig, men litt er uansett bedre enn ingenting.

 

Foroverbøyd roing. Denne øvelsen er egentlig bare god synes jeg. Tung med mye vekter, så klart. Men, den er veldig god da den tar god på ryggen.
 

 

 

Dips. Det er en øvelse jeg vil ta opp igjen i mitt treningsprogram. Jeg husker jeg var veldig sterk i denne øvelsen før og jeg brukte belte med ekstra vekter på. Hva jeg tar i dag er jeg veldig usikker på. Nå er det ikke lenge igjen til jeg får mitt nye treningsprogram av Cornelis Elander. Jeg er veldig spent på hva slags program han har ordnet til meg.

 

 

I dag har det gått i det å trene, fiske og slappet av. I morgen går turen inn til Trondheim igjen. Det er synd dagene her hjemme har gått fort. De har godt alt for fort, spør du meg.

 

Dere får ha en fortsatt fin påske.

 

#blogg #påske #hverdag #familie #sol #trening #Fitness #Havet #Motivasjon #Iformmedcornelis #corneliselander #Brazfit #Sponset #Instagram #onsdag #Styrketrening #Treningsprogram #Pt #Personligtrener #Styrkeøvelser

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Så idyllisk! Og så flink du er da! Det er litt motiverende når det er sol og fint vær også 😀 men jeg er nok ikke like flink til treningen som deg akkurat haha 🙂

    2. Linn Therese Dagsland: Ja, jeg sliter med å ikke skryte av denne plassen. Det er bare helt fantastisk. Det å bo så nærme sjøen når det er fint vær er veldig kjekt 🙂 Fortsatt fin påske til deg også 🙂

    3. Thea Linni: Jeg har ikke vært så flink egentlig. Litt trening til armene og fiske kanskje, men ellers ble det bare litt styrketrening i dag. Men, det er jo ferie, så da er det godt å slappe av litt også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg