Bildedryss fra ferien så langt.

Det er rart hvor dagene har blitt av. De har virkelig gått unna. Nå er ferien halvveis ferdig og jeg skal nå om få timer reise ifra hjemplassen min, Mausund. Turen går først til Frøya og deretter til Trondheim. Jeg har virkelig fått mye utav det å være her ute. Ikke at jeg har gjort så spesielt mye, men det var hele poenget med det å være her. Det jeg har gjort er å bake, fiske, spille kort, renge matematikk og trene.Så stort sett har det gått i det å vinne i amerikaner og fiske. Og tapt litt, i amerikaner.

 

 

 

Det er bare i kveld, fredag og formiddagen på lørdag at jeg skal være i Trondheim. Lørdag etter jobb, reiser jeg tilbake til Frøya igjen, der jeg skal være til mandag. Litt reising blir det, men det er samtidig veldig hyggelig også.

 

 

Dette er forresten det jeg bakte her om dagren. Oppskriften her er fra min mamma, som jeg skal dele med dere her på bloggen etter hvert. De ble skikkelig gode. Og nei, de er ikke sunne.
 

 

Da går turen til Frøya om få timer. Det blir hyggelig å hilse på svigers før turen går til Trondheim. Jeg ser de alt for lite, men jeg får hele helgen sammen med de og resten av familien, så det blir hyggelig. Håper dere har hatt en fin påske så langt. Jeg har i så fall koset meg.

 

Ønsker dere alle en fin skjærtorsdag.

 

#påske #Påskeferie #ferie #Bakst #Oppskrift #fisk #Sunn #Helse #Havet #Familie #hverdag

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Gleder meg til vi også kommer oss ut på sjøen igjen 🙂 Det er en så deilig følelse og bare sitte på sjøen og slappe av 🙂 Kos deg masse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg