Barnefoto og trilletur.

I går kom det fine været til Frøya og det var helt fantastisk. Jeg ville benytte anledningen til å treffe venner som jeg ser så alt for lite. Denne gang ble det Hilde. Hun er ei jeg ble kjent med når jeg bodde på Frøya i år 2004-2005. Hun har rukket å gått gravid og fått et barn som nå har blitt 7 måneder gammel. Så ja, det er i så fall to år siden sist vi møttes. 

 

Her sitter tøffeste Victor som fikk prøve solbriller for første gang. Legg merke til klærne som Hilde har strikket selv.

 

 

 

 

 

45 minutter gåtur og et godt selskap. Jeg må innrømme at jeg er litt små stresset. Det er så mange på min alder som har fått barn. Og ikke bare ett. Og mange har giftet seg også. Det er så klart ikke noe å stresse med, men jeg innser at jeg begynner å komme i en alder der mange stifter familier. Eller, det har jeg vel følt lenge. Men, det er en tid for alt. Og det er viktig å kjenne hva en selv vil. Det sier jeg i så fall til meg selv.

 

Den siste dagen på Frøya har kommet for denne gang. Ønsker dere en fortsatt fin dag.

 

-Randi Annette-

10 kommentarer
    1. For en skjønning! og så stilig i både strikket tøy og solbriller 😀
      Skjønner at du da begynner å tenke mye på det med familie, barn, osv. Men det er jo som du sier opp til deg. Det er på tide og rett når det føles sånn for deg (:
      Ha en fin siste fridag ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg